Socialmedia Academy

Samen Doen met Aandacht (gevorderd)

€2500,-

Social Media Professionals in de Toerisme/Leisure industrie & horeca

Platform: Facebook / Instagram / Linkedin / Google

Omschrijving

De toeristische en leisure markt is continu in beweging. Als onderneming beweegt u mee om de organisatie ook in de toekomst gezond te houden en een aandeel te blijven vervullen in de beleving van uw gasten/bezoekers. Om mee te gaan in de tijd zijn er nieuwe vaardigheden en gereedschappen nodig die passen in de toekomst. 

We dagen bedrijven, organisaties en samenwerkingsverbanden uit, om samen met ons een op maat gesneden social media plan te ontwikkelen en deze aan de hand van eigen doelstellingen, coaching en terugkomsessies verder te blijven aanscherpen. Want alleen ga je sneller, maar samen kom je verder! Doen met Aandacht dus! 

Subsidie-mogelijkheden

Deelnemers actief in de toeristische-recreatieve branche in Limburg komen mogelijk in aanmerking voor een financiële subsidiebijdrage van de Provincie Limburg in het kader van de subsidieregeling: Investeren in de toekomst door toeristische-recreatieve ondernemers. De maximale bijdrage bedraagt 75% van de kosten met een max. van € 2.500 per organisatie. FB4 Academy daarom een nieuw product ontwikkeld met als doel het bevorderen van (online) kennisverbreding in onze regio.

Inhoud opleiding

Platform: Facebook / Instagram / Linkedin / Google en bijbehorend eigen social media marketingplan

• 3x Halve Dag (3×4 uur) – Kennis- en inspiratiesessies op locatie van FB4 met een select aantal deelnemers (max. 8 personen). In deze sessies is er telkens 1 uur vrijgemaakt om individueel aan uw eigen Social Media Marketing plan te werken aan de hand van de FB Toolkit. Daarin verwerkt u uw eigen doelstellingen, USP’s en doelgroepen tot een concreet plan. De opleider(s) van FB4 helpen u hierbij. 

• 2x 2 uur – Terugkomsessies op locatie van FB4 met een select aantal deelnemers (max. 6 personen) waarin u op de hoogte blijft van nieuwe relevante ontwikkelingen en uw voortgang beoordeeld wordt. Ook ontvangt u aan het einde van het traject een individueel opgesteld getuigschrift van uw voortgang.

• Mogelijke startdata: Iedere maand

• Tijdstip: deze opleiding wordt gegeven in dagdelen van 9-13 en 12-16

• Locatie: FB4| marketeers van de toekomst, Geerstraat 22, 6411 NR Heerlen  (parkeren kan in Q-park Parkstad Limburg Theater gelegen tegenover het kantoor)

Aanvragen indienen kan tot 30 april 2019

Als je deze opleiding afgerond hebt

 • Heb je kennis gemaakt  met Dark Facebook & Instagram(Background Advertising) en begrijp je de kansen die het brengt voor jouw organisatie/bedrijf.

• Weet je zelfstandig aangepaste en vergelijkbare doelgroepen aan te maken eventueel in combinatie met Facebook Pixel

• Kan je gebruik maken van Promoted Instagram Stories 

• Destileer je uit Google Analytics alle relevante gegevens die je nodig hebt om een campagne planning te vullen incl. budgettering

• Ga je ook gebruik maken van verschillende marketingmodellen als AIDA en POSE en weet je de rol social media kritisch te analyseren voor je organisatie.

 • Ben je in staat te voorspellen welke inhoud gaat renderen en kan je je opbrengsten/omzetten uit social media analyseren en vergelijken met de inspanningen

 •Heb je een plan voor de komende periode incl. begroting en actiepunten

Schrijf je nu hieronder in en betaal pas bij aanvang

ANDERE OPLEIDINGEN:

Samen Doen met Aandacht

  • Kennis- en collegesessies op maat in kleine groep van maximaal 8 personen met onderscheidende kennis en het opstellen van een Social Media Marketingplan
  • Aantal sessies: 3 sessies á 4 uur incl. 3 uur individuele tijd voor het maken van een plan en gebruik van de uitgebreide toolbox van FB4. 
  • Terugkomsessies: 2 terugkomsessies van 2 uur waarin de voortgang t.o.v. het plan wordt gemeten
  • Duur: 3 weken wekelijks opleiding, totaal traject 26 weken.
  • Startdatum: maandelijks

Ik wil meer informatie over FB4 ACademy

Stuur mij vrijblijvend meer informatie over de opleidingen en de beschikbare data.